Top T 2019: Program și reguli de acces

Top T 2019: Program și reguli de acces

Top T este cel mai vechi festival de muzică rock din România având 31 de ediții între anii 1983 și 2018. De-a lungul anilor festivalul a găzduit pe scenă cei mai importanți artiști români de gen și a constituit o rampă de lansare pentru multe nume devenite importante ale muzicii rock din România. În același timp, Top T a oferit spațiu pentru formații din Bulgaria, Ungaria, Austria, Grecia, Polonia, Franța, SUA, Suedia.
Anul acesta, a 32-a ediția are loc pe 20 și 21 decembrie în Cafeneaua Artiștilor din Buzău.

Program

Vineri, 20 Decembrie:

Sâmbătă, 21 Decembrie:

Programul poate suferi ușoare modificări de orar care să nu afecteze desfășurarea fluentă a evenimentului și să nu producă întârzieri și decalaje mai mari de 30 minute. Acestea vor fi anunțate în prealabil sau vor fi stabilite la fața locului în funcție de necesități sau forță majoră.

Reguli de acces și informații utile

  • Accesul în zona de festival se face în zilele de vineri 20 decembrie și sâmbătă 21 decembrie începând cu ora 19:00.
  • Pentru a putea intra în locația festivalului, publicul trebuie să prezinte la intrare un bilet pentru ziua respectiva sau un abonament care pot fi folosite de o singură persoană, o singură dată.
  • Abonamentele nu sunt transmisibile. La intrarea în zona de festival, biletele și abonamentele vor fi scanate/verificate și preschimbate cu brățări.
  • În caz de pierdere a brățării, înstrăinare sau deteriorare a acesteia, accesul la festival poate fi refuzat.
  • În cazul abonamentelor, brățara primită la intrare trebuie păstrată pe toată durata festivalului, în baza ei realizându-se accesul și în ziua următoare.
  • Participanții sunt răspunzători pentru orice deteriorare sau pierdere a brățării.
  • Organizatorii și echipele de ordine pot inspecta brățările la intrare, la ieșire și în toată zona și pe întreaga durata a festivalului.
  • Biletele, abonamentele și brățările de festival nu sunt valabile pentru accesul la etaj sau în culise în zona artiștilor.
  • Accesul la etaj și în sectorul culiselor va fi permis exclusiv artiștilor, tehnicienilor și organizatorilor pe baza ecusoanelor. Pentru interviuri, fotografii sau autografe, în funcție de restricțiile impuse de artiști va fi disponibil culoarul de acces la mese special amenajate.
  • În zona de festival NU VA FI PERMIS accesul cu: droguri de nici un fel, băuturi și produse alimentare cumpărate din afara perimetrului locației, sticle, bidoane de plastic, cutii de băutură, conserve, artificii, bannere susținute de bețe, spray-uri, lasere, scaune, arme, obiecte contondente, umbrele, animale de companie, bagaje voluminoase.
  • Organizatorii nu își asumă răspunderea pentru pierderea, deteriorarea aparaturii foto/video, telefoanelor sau altor obiecte personale.
  • Vor fi acceptate lanțuri, ținte și alte accesorii specifice cu condiția să nu pună în pericol siguranța participanților.
  • Accesul copiilor sub 12 ani este gratuit dacă sunt însoțiți de un adult cu un bilet valid și prezintă certificatul de naștere. Părinții sau însoțitorii sunt responsabili pentru siguranța copiilor, organizatorii nefiind responsabili pentru eventualele incidente. Este recomandată purtarea căștilor de protecție sau a dopurilor de urechi pentru copiii sub 10 ani. Organizatorii nu încurajează prezența copiilor foarte mici la astfel de evenimente, unde limita de decibeli ar putea crea efecte negative asupra auzului lor.
  • În interior este interzis orice formă de fumat, inclusiv țigări electronice, vape sau similare. Fumatul va fi permis exclusiv în afara perimetrului clubului, în spatii special amenajate.
  • Pe tot parcursul festivalului, barul și punctul de vânzare special amenajat de „One Beer Later” vor servi băuturi răcoritoare și alcoolice. Este interzisă servirea băuturilor alcoolice tinerilor sub 18 ani.
  • În zona de festival va fi amplasat un stand de merchandise cu produsele promoționale ale festivalului și cele ale formațiilor participante, dar și cu alte tricouri, discuri etc. Orice altă inițiativă de promovare sau comercializare este posibilă numai cu aprobarea organizatorilor.
  • Fotografierea și filmarea cu aparatură profesionistă va fi posibilă doar de persoanele acreditate. Folosirea altor aparate foto, camere video, telefoane mobile se va face cu condiția respectării confortului celorlalți spectatori și a restricțiilor impuse de artiști. Organizatorii își rezervă dreptul de a folosi fotografii și înregistrări video cu participanții la eveniment în scop promoțional. Spectatorii își cedează prin participarea la eveniment toate drepturile pentru fotografii și înregistrări realizate în timpul concertului de către organizator.

Încălcarea regulamentului poate atrage cu sine restricționarea accesului sau evacuarea din perimetrul festivalului.
Pentru situații de urgență adresați-vă organizatorilor, personalului clubului sau echipelor de ordine.

About author

0 Comments

Nici un comentariu

Puteți fi primul care posteaza comentariu