Cronica lansare album Implant Pentru Refuz – Cartography, in Fabrica

Implant Pentru Refuz au incheiat pe 4 aprilie 2015 turneul de promovare pentr un nou album, un material de 11 piese, numit Cartography.

Evenimentul a avut loc in club Fabrica din Capitala, cu Gray Matters si Arashai in deschidere, si a fost mi-nu-nat.

Pe Gray Matters ii stiti  sau macar ati auzit de ei in ultima vreme – este una din trupele care o are la voce pe Laura (The Eyes Have It, AnTheos), numai ca de aceasta data este un proiect rock cu insertii electro si influente diverse. Daca ati mai auzit-o pe Laura cantand, atunci stiti ca are o voce foarte puternica si iese in evidenta pe scena cu look-urile alese, desi in sinea ei este o modesta :). O muzica misto, atragatoare, suna original si merita ascultata live macar o data.

Despre Arashai nu stiu ce sa spun exact, fiindca e un proiect care a pornit la drum dupa niste trasee analizate dinainte. Foarte alternativ sound-ul, usor stoner si cu zone de rap metal – asa cum ziceam, o reteta care merge foarte bine la noi, sunt sanse mari sa intre la evenimente importante. Desi multi s-au plans de asemanarile cu Vita de Vie, trupa a reusit in mod sigur sa infierbante publicul pentru ceea ce urma sa fie cel mai tare concert din ultima vreme: IPR.

Poze din turneul Implant Pentru Refuz Cartogaphy

Implant Pentru Refuz  au evoluat minunat de-a lungul carierei pana in acest moment, iar ultimul concert din turneul de lansare pentru noul album a fost cireasa de pe tort. Sala a fost cam plina-ochi (n-a fost ca la Suicide Silence, dar pe-aproape), iar oamenii astia au transmis tot ce au avut mai bun, si-au transmis inima, mesajele, armoniile si arta intr-un amestec fascinant pentru fanii genului. Si spun fanii genului pentru ca sunt convinsa ca, desi unii dintre noi simtim muzica asta, altii nu o percep cu atata caldura.

Da in cap!!! Si am dat. Toti.

Recunosc ca nu am mai fost la curent cu IPR in ultimii ani, dar schimbarea pe care au facut-o atat la nivel de componenta, cat si la nivel de abordare muzicala mi s-a parut surprinzatoare si foarte misto. Cu un singur solist (Vita), dar cu unul dintre chitaristi pe backing vocals (Freaky), sound-ul formatiei mi se pare acum la granita perfectiunii.

Au inceput tare si au tinut-o tot asa, majoritar cu piese mai noi (doar era concert de lansare album), dar au bagat si ceva clasice spre final – s-a auzit si IPR Gherila la unul dintre bisuri. Atmosfera a fost geniala, lumea simtea, muzicienii de pe scena s-au conectat de minune cu publicul. Vita are un stil aparte de a se misca pe scena, thumbs up!

A, si misto proiectiile!

Pentru cei care nu stiau deja, Cartography a fost lansat printr-un proiect de crowdfunding, pe care multi l-au blamat, in timp ce multi fani s-au bucurat. Sper ca gurile care atunci au comentat sa fie acum inchise de maretia materialului care a iesit – Cartography este in acest moment, pentru mine, cel mai misto album romanesc pe care l-am ascultat vreodata (o sa ma gandesc daca am erata la afirmatia asta). Suna pur si simplu excelent, sound-ul te patrunde direct, piesele sunt de o simplitate vibranta si in acelasi timp de o apasare colosala.

Povestea albumului aici.

Felicitari, Implant Pentru Refuz! Premiul I cu coronita! :)

Si felicitari Dark Side Booking pentru un eveniment reusit!

Mai multe filmari de la concert pe canalul Mahmur.info.

Autor: Lore Apostol

Anterior Poze Dunarea Se Varsa In Mare(RO) | Ryvulet(DE) | Tragic(RO) | Allochiria(GR)
Înainte Eugen Brudaru (White Walls) se alatura trupei Lupu'celRau din Constanta

Chaos 252 articole

"Chaos Lore" a fost un nickname tare fun in cei 3 ani in care am lucrat la alt metal webzine local, asa ca am decis sa pastrez o parte din el aici. Jurnalist de profesie, specializat bine pe nisa muzicala, si nu numai, sunt activa in online inca din 2004 (cand am inceput cu un blog), iar din 2007 am inceput si sa lucrez in online.

View all posts by this author →