Balkan Crust Night – Cronica de Concert

Balkan Crust Night – Cronica de Concert

Balkan Crust Night eveniment oferit de Distroy Booking dar si o seara minunata alaturi de prieteni si foarte multi cunoscuti. Concertul s-a desfasurat intr-un loc ramas familiar mie si celor ce obisnuiesc sa mearga la concerte si sa sustina scena, B52 ramane un loc mereu primitor.

Primii care au urcat pe scena au fost bucurestenii Killer Victim, o trupa destul de noua aparuta in underground-ul romanesc si cu foarte mult potential. Fata de concertele anterioare, mi s-a parut ca baietii au sunat mult mai bine, gratie concertelor si mini-turneului avut in urma cu trei saptamani. Gasca formata din Viez, Vice, Radu si Ovi  au facut si un cover intitulat „Voi meritati sa fiti negati” de la trupa Terror Art, fiind mult mai activi decat publicul destul de rasfirat,incepand sa se inmulteasca pe parcurs)

Urmatorii prezenti pe scena au fost trupa Irritatement din Macedonia. Odata cu inceperea show-ului lor, publicul a inceput sa se mai inmulteasca, observand cateva persoane cat de cat mai active. Interesanta trupa ca si concept si sound. Melodii apasatoare cu ruperi de ritm violente la care se adauga vocea haotica si inalta ca tonalitate (powerviolence), da ciudat…dar interesant.

Ultimii,cei pe care ii asteptam, Born for Slaughter, au dat totul la maxi, dupa parerea mea a lipsit putin mai mult bass in boxe, pe alocuri totul auzindu-se foarte sus. Cat despre public care nu a fost cu mult mai numeros decat in momentul in care a inceput concertul a inceput putin sa se agite alaturi de tobosarul de la Irritatement, care acum a venit in fata publicului pe post de vocal.

Macedonienii au facut un show foarte tare, motiv pentru care s-au vandut si cateva LP-uri sau tricouri. Seara s-a incheiat cu bine,o parte din oameni,obositi,placand acasa iar restul ramasi sa petreaca sau sa vorbeasca cu membrii trupelor.

Nu avem filmari de la acest eveniment, dar va invitam sa urmariti un concert mai vechi al baietilor de la Killer Victim

Cronica de catre Ruxandra Larsson

Anterior Question Mark: concert Show Me A Dinosaur si Tauusk